Projekty graficzne do internetu
Posty, banery, covery, karuzele, layouty. Potrzebujesz któregoś z tych elementów, żeby Twoja marka lepiej prezentowała się w internecie? Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić i jak wygląda proces przygotowywania takich projektów w Exact Image.
Rodzaje projektów do internetu
Jakie projekty wykonujemy
Chcesz, żeby Twoja firma przykuwała uwagę w internecie dobrą oprawą graficzną i była dla innych atrakcyjna wizualne? Zamów u nas grafiki do postów, covery, banery, karuzele, layouty lub adsy, a Twoi klienci na pewno zapamiętają Twoje działania w sieci jako spójne, kreatywne i profesjonalne.
Posty
Covery
Karuzele
Layouty
Banery
Adsy
Nie znalazłeś tego czego szukasz?Lubimy wyzwania...
Więcej niż grafika
Co możemy dla Ciebie zrobić
W naszej ofercie nie ograniczamy się tylko do samych grafik. Możemy przygotować dla Ciebie też hasła oraz teksty, którymi będziesz mógł reklamować swoją firmę. Wierzymy, że dobry projekt składa się z kilku elementów – wiedzy, doświadczenia i kreatywności. Dlatego nasza współpraca nie musi kończyć się na jednym zadaniu.
Przygotowanie haseł
Kreatywność to nasza mocna strona. Dlatego wymyślenie chwytliwego i łatwego do zapamiętania hasła nie sprawi nam żadnych trudności. Podobnie jak tekstów, które znajdą się w Twoich social mediach, na karuzelach, banerach lub w postach.
Grafiki do samodzielnego użytku
Chcesz, żeby grafiki publikowane przez Twoją firmę w social mediach miały wspólny motyw przewodni i kolorystykę? Możemy je dla Ciebie przygotować w odpowiednich rozmiarach, dopasowane do Twoich preferencji, zwracające uwagę i estetyczne.
Projekt graficzny
Po wspólnej rozmowie i ustaleniach w myśl naszego hasła – kreatywnie i z inżynierską dokładnością – przygotujemy projekt graficzny. Następnie prześlemy Ci go do zaakceptowania i – jeśli będzie taka potrzeba – doradzimy i wprowadzimy zmiany tak, abyś był zadowolony.
Proces projektowania w praktyce
Jak działamy
W jaki sposób przebiega współpraca z nami? Od czego ją rozpoczynamy, co możemy Ci zaoferować i z jakich etapów składa się przygotowywanie przez nas projektów? Poniżej opisaliśmy po krótce każdy z elementów tego procesu.
Brief projektu graficznego do internetu
Brief to baza, bez której nie ma żadnego projektu. Etap ten polega na spisaniu tego, czego oczekuje od nas klient. Nie muszą być to od razu konkretne pomysły. Na początku wystarczy samo ich nakreślenie, dzięki czemu będziemy już wiedzieć, jakim priorytetom i potrzebom mamy sprostać.
Do briefu są potrzebne:
- dane zleceniodawcy i osoby decyzyjnej,
- cele projektu,
- określenie grupy docelowej,
- konkurencja (bezpośrednia i niebezpośrednia),
- sugestie projektowe,
- terminy,
- zakładany budżet.
Po ustaleniu powyższych elementów podczas spotkania lub rozmowy telefonicznej i uzgodnieniu, jak ma wyglądać projekt, wyceniamy go. Jeśli wycenia zostanie zaakceptowana przez klienta, następnie możemy przejść do kolejnych kroków.
Przygotowanie haseł
Wyróżniające się, niebanalne, łatwe do zapamiętania, chwytliwe i nawiązujące do Twojej działalności. Takie powinno być hasło, którym będziesz reklamować swoją firmę. Po konsultacji z Tobą wymyślimy je dla Ciebie. Ponadto możemy też napisać i opracować dla Ciebie posty oraz treści, które znajdą się na grafikach w social mediach, na banerach lub w reklamach internetowych.
Projekt graficzny
Po omówieniu wszystkiego przygotowujemy projekt graficzny grafiki, karuzeli, coveru, reklamy, layoutu, posta lub banneru. Wcześniej oczywiście klient może podesłać nam swoje inspiracje, dzięki czemu będziemy wiedzieli, jakie są jego preferencje. Następnie prześlemy wizualizacje, które sprawią, że o wiele łatwiej będzie można wyobrazić sobie gotową grafikę już opublikowaną w mediach społecznościowych.
Korekta
W czasie korekty treści wyłapiemy ewentualne literówki. Podczas korekty graficznej zmienimy kolor, przesuniemy lub dodamy jakiś element. Jesteśmy otwarci na poprawki, jednak aby nie wprowadzać ich w nieskończoność, korektę przeprowadzamy zazwyczaj dwukrotnie. Ale jeżeli dla klienta to za mało, możemy zrobić ją ponownie za dodatkową opłatą.
Korekta treści
Obawiasz się, że w Twoim projekcie mogą znaleźć się literówki, błędy ortograficzne lub gramatyczne albo za dużo lub za mało przecinków? Po korekcie treści przeprowadzonej przez nas nie ma takiej możliwości!
Korekta graficzna
Po zobaczeniu pierwszej wersji projektu zdecydowałeś/aś, że lepiej jednak będzie zmienić główny kolor, dodać lub usunąć jakiś element? Na tym etapie jak najbardziej jest to możliwe, a my zastosujemy się do Twoich sugestii.
Zobacz również
Oprócz wspomnianych wyżej projektów, możemy przygotować projekty przeznaczone do druku. Możemy też zorganizować dla Ciebie druk Twoich materiałów dzięki czemu Twoje działania będą spójne, a Twoi klienci rozpoznają Cię po dobrych treściach, które publikujesz.