Projekty graficzne do druku
Potrzebujesz wizytówki, ulotki, plakatu, broszury, katalogu, rollupa lub innege projekty graficzne do druku? To dobre miejsce, żeby dowiedzieć się jak zrealizujemy Twoje zamówienie.
Rodzaje projektów graficznych do druku
Jakie projekty wykonujemy
Potrzebna Ci jest wizytówka, plakat, ulotka, katalog, a może broszura? Wszystko to możemy zaprojektować według Twojego pomysłu, z inżynierską dokładnością, z kreatywnością i przede wszystkim – dla Ciebie. Każdy projekt graficzny do druku jest dla nas wyjątkowy, dlatego mamy do niego indywidualne podejście. Dobrze rozpoznajemy potrzeby i oczekiwania klienta. Potrafimy się do nich dostosować. Ale możemy też doradzić i wskazać, w którą stronę w projekcie warto pójść.
Nie znalazłeś tego czego szukasz?Lubimy wyzwania...
Więcej niż grafika
Co możemy dla Ciebie zrobić
Nasza oferta obejmuje nie tylko wykonanie oraz przygotowanie projektów graficznych do druku. Oprócz tego oferujemy też m.in. pisanie tekstów do ulotek, katalogów, broszur i folderów oraz ich korektę. Nasza współpraca może być o wiele bardziej kompleksowa i wcale nie musi się kończyć na usługach graficznych.
Przygotowanie tekstów
Wiesz, co miałoby się znaleźć w Twojej ulotce lub broszurze, ale nie do końca potrafisz ubrać to w słowa? Nasi specjaliści zajmujący się tym na co dzień chętnie Ci pomogą.
Korekta treści
Nasz każdy projekt przechodzi korektę treści oraz korektę graficzną. Jesteśmy otwarci na ewentualną zmianę koncepcji oraz związane z tym wprowadzanie poprawek.
Projekt graficzny
Od pierwszej rozmowy, poprzez poznanie Twoich oczekiwań, aż po realizację i przygotowanie do druku.
Proces projektowania w praktyce
Jak działamy
W jaki sposób przebiega współpraca z nami? Od czego ją rozpoczynamy, co możemy Ci zaoferować i z jakich etapów składa się przygotowywanie przez nas projektów? Poniżej opisaliśmy po krótce każdy z elementów tego procesu.
Brief projektu graficznego do druku
Brief to baza, bez której nie ma żadnego projektu. Etap ten polega na spisaniu tego, czego oczekuje od nas klient. Nie muszą być to od razu konkretne pomysły. Na początku wystarczy samo ich nakreślenie, dzięki czemu będziemy już wiedzieć, jakim priorytetom i potrzebom mamy sprostać.
Do briefu są potrzebne:
- dane zleceniodawcy i osoby decyzyjnej,
- cele projektu,
- określenie grupy docelowej,
- konkurencja (bezpośrednia i niebezpośrednia),
- sugestie projektowe,
- terminy,
- zakładany budżet.
Po ustaleniu powyższych elementów podczas spotkania lub rozmowy telefonicznej i uzgodnieniu, jak ma wyglądać projekt, wyceniamy go. Jeśli wycenia zostanie zaakceptowana przez klienta, następnie możemy przejść do kolejnych kroków.
Przygotowanie treści
Dobra ulotka lub broszura powinna wyróżniać się nie tylko opracowaniem graficznym, ale też treściami, które przekonają klientów do Ciebie oraz w odpowiedni sposób przekażą im to, czym chciałbyś się z nimi podzielić. Nie wiesz, jak to zrobić, a do głowy nie przychodzi Ci też żaden chwytliwe hasło dla Twojej działalności? Możemy przygotować te treści po wcześniejszej konsultacji z Tobą oraz poznaniu Twojej firmy i oczekiwań.
- Teksty do ulotek
- Teksty do informatorów
- Teksty na strony internetowe
- Chwytliwe hasła
- Książka
Projekt graficzny
Przygotowywanie projektu graficznego rozpoczyna się od zbierania pomysłów. Klient może podesłać nam kilka swoich inspiracji, dzięki czemu będziemy wiedzieli, w którym kierunku najlepiej pójść. Następnie otrzymuje od nas trzy koncepcje, z których wybiera jedną. Aby móc lepiej sobie wyobrazić, jak będzie wyglądał efekt końcowy – zawsze przesyłamy wizualizacje. Mogą się one oczywiście nieco różnić od gotowego wydruku, chociażby nasyceniem koloru. Ale zawsze lepiej zobaczyć projekt w formie wizualizacji, gdyż pozwoli nam to uniknąć wykonywania kosztownych próbek.
Korekta
Korekta graficzno-tekstowa to ostatni krok do tego, aby projekt został dopięty na ostatni guzik. Przeprowadzamy więc zarówno korektę treści, aby znaleźć wszystkie literówki i samotne spójniki na końcu wierszy, jak i korektę graficzną, jeśli okaże się, że po poprawie tekstów konieczna jest na przykład zmiana ich wielkości. Dzięki temu mamy pewność, że żaden błąd nam nie umknie.
Korektę przeprowadzamy dwukrotnie. Ale jeżeli dla klienta to za mało, jesteśmy otwarci na zrobienie jej ponownie za dodatkową opłatą.
Redakcja tekstu
Najpierw zajmujemy się sprawdzaniem tekstu pod względem merytorycznym i stylistycznym. Redakcja obejmuje także uczynienie tekstu łatwiejszym w odbiorze, co sprawi, że będzie on jeszcze bardziej atrakcyjny dla odbiorcy.
Korekta treści
Obawiasz się, że w Twoim projekcie mogą znaleźć się literówki, błędy ortograficzne lub gramatyczne albo za dużo lub za mało przecinków? Po korekcie treści przeprowadzonej przez nas nie ma takiej możliwości!
Korekta graficzna
Po zobaczeniu pierwszej wersji projektu zdecydowałeś/aś, że lepiej jednak będzie zmienić główny kolor, dodać lub usunąć jakiś element? Na tym etapie jak najbardziej jest to możliwe, a my zastosujemy się do Twoich sugestii.
Przekazanie do druku
Nasza współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu projektu. Jego drukiem mogą zająć się nasi zaufani partnerzy, z którymi współpracujemy już od lat. Co więcej – jeśli już na początku naszych działań klient zdecyduje się na przekazanie przez nas projektu do druku, wówczas możemy stworzyć projekt na przykład z dodatkowym uszlachetnieniem, gdyż wiemy, na co pozwalają możliwości drukarni. Dzięki temu możemy również zoptymalizować koszty druku.
Dopilnowane terminy wydruków
Optymalizacja kosztów druku
Najwyższa jakość wydruków
Zobacz również
Oprócz wspomnianych wyżej projektów, możemy też zorganizować dla Ciebie druk Twoich materiałów oraz przygotować grafiki online i identyfikację wizualną, dzięki czemu Twoje działania w sieci będą spójne, a Twoi klienci rozpoznają Cię po dobrych treściach, które publikujesz.