Współpraca z misją | „Misyjne Drogi” i sklepmisyjny.pl

„Misyjne Drogi” to dwumiesięcznik poświęcony tematyce misyjnej wydawany przez Zgromadzenie Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej. Nasza współpraca na różnych polach trwa już od kilku lat, przede wszystkim w zakresie przygotowania składu czasopisma oraz oprawy graficznej materiałów promocyjnych. Ponadto zajmuję się też identyfikacją wizualną produktów, które można znaleźć w misyjnym sklepie internetowym.

ClientMisyjne DrogiYear2017-do dzisiajLinkhttp://www.sklepmisyjny.pl

Skład czasopisma wymaga odpowiedniego i przede wszystkim indywidualnego podejścia do projektu. W ramach tych działań duży nacisk kładę na rozmowy z klientem i wynikające z nich ustalenia, by dostosować jego oczekiwania oraz wymagania do ram gazety. Dlatego też w przypadku „Misyjnych Dróg” skład czasopisma to nie tylko moja praca jako grafika, lecz przede wszystkim współpraca z redaktorem naczelnym i korektorem. Z połączenia naszej wiedzy, doświadczenia i umiejętności powstaje jedno z najchętniej czytanych czasopism misyjnych w Polsce.

Broszura to coś więcej niż zwykła ulotka. Jej dużą zaletą jest fakt, że możemy dzięki niej przekazać więcej informacji klientowi lub – jak w przypadku „Misyjnych Dróg” opisać naszą działalność w niebanalny sposób przy jednoczesnym zachowaniu kolorystki i wyróżnień graficznych charakterystycznych dla marki. Broszura wymaga też umiejętnego i dokładnego przygotowania do druku, bo nawet jedna najmniejsza pomyłka w tym przypadku może zaważyć na efekcie finalnym. Współpraca ze mną gwarantuje jednak, że wszystko zostanie odpowiednio wymierzone, zaprojektowane, a nawet wydrukowane.

Wprowadzenie marki własnej na rynek niemal zawsze wiąże się z wieloma wyzwaniami. Warto jednak pamiętać, że na sprzedaż nie wpływa jedynie odpowiedni marketing, lecz także etykieta produktu, która jako pierwsza sprawia przecież, że klient może się nim zainteresować. W przypadku projektów, które wykonałem dla sklepu misyjnego, postawiliśmy przede wszystkim na prostą formę kojarzącą się z misjami oraz jeden motyw graficzny, w którym, w zależności od produktu, zmieniane są kolory lub elementy takie jak grafiki z owocami. Dzięki temu zachowana została spójność, a produkty z misją  przykuwają oko klienta i… już od lat spełniają swoją misję.



ZRÓBMY TO

Zacznijmy razem coś niesamowitego

wizytówki, ulotki, plakaty, broszury, katalogi, rollupy, banery wieloformatowe, posty na social media, banery na strony internetowe, komplet grafik do długofalowych reklam Google Ads, wizualizacje 3D


Privacy Preference Center