
„Misyjne Drogi” to dwumiesięcznik poświęcony tematyce misyjnej wydawany przez Zgromadzenie Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej. Nasza współpraca na różnych polach trwa już od kilku lat, przede wszystkim w zakresie przygotowania składu czasopisma oraz oprawy graficznej materiałów promocyjnych. Ponadto zajmuję się też identyfikacją wizualną produktów, które można znaleźć w misyjnym sklepie internetowym.
ClientMisyjne DrogiYear2017-do dzisiajLinkhttp://www.sklepmisyjny.pl
Skład czasopisma wymaga odpowiedniego i przede wszystkim indywidualnego podejścia do projektu. W ramach tych działań duży nacisk kładę na rozmowy z klientem i wynikające z nich ustalenia, by dostosować jego oczekiwania oraz wymagania do ram gazety. Dlatego też w przypadku „Misyjnych Dróg” skład czasopisma to nie tylko moja praca jako grafika, lecz przede wszystkim współpraca z redaktorem naczelnym i korektorem. Z połączenia naszej wiedzy, doświadczenia i umiejętności powstaje jedno z najchętniej czytanych czasopism misyjnych w Polsce.
Broszura to coś więcej niż zwykła ulotka. Jej dużą zaletą jest fakt, że możemy dzięki niej przekazać więcej informacji klientowi lub – jak w przypadku „Misyjnych Dróg” opisać naszą działalność w niebanalny sposób przy jednoczesnym zachowaniu kolorystki i wyróżnień graficznych charakterystycznych dla marki. Broszura wymaga też umiejętnego i dokładnego przygotowania do druku, bo nawet jedna najmniejsza pomyłka w tym przypadku może zaważyć na efekcie finalnym. Współpraca ze mną gwarantuje jednak, że wszystko zostanie odpowiednio wymierzone, zaprojektowane, a nawet wydrukowane.
Wprowadzenie marki własnej na rynek niemal zawsze wiąże się z wieloma wyzwaniami. Warto jednak pamiętać, że na sprzedaż nie wpływa jedynie odpowiedni marketing, lecz także etykieta produktu, która jako pierwsza sprawia przecież, że klient może się nim zainteresować. W przypadku projektów, które wykonałem dla sklepu misyjnego, postawiliśmy przede wszystkim na prostą formę kojarzącą się z misjami oraz jeden motyw graficzny, w którym, w zależności od produktu, zmieniane są kolory lub elementy takie jak grafiki z owocami. Dzięki temu zachowana została spójność, a produkty z misją przykuwają oko klienta i… już od lat spełniają swoją misję.